Avatar billede pera Nybegynder
01. marts 2006 - 22:44 Der er 3 kommentarer

Peoblemer med 2000 server efter nedbrud

Hejsa

Jeg vil lige høre om nogen kan løse denne:
efter et nedbrud på en 2000 server er den blevet lidt underlig.

Den kan ikke finde båndstationen i bacupexec 9.1
den ka den installere noget som helst.
den tager ca 10 minutter om at logge på (efter ctrl alt del)
den disabler norton realtime scan

der er intet i loggen
der er intet i taskmanager.

Når man prøver at instalere på den starter den med install og så stopper den bare uhemmet.

hvad har jeg prøvet:
ominstallere sp 4
dette kan lade sig gøre fra fejlsikret tilstand

kørt sfc
den kører igennem og stopper bare når den er færdig.

nogen der har mødt det før ?

Per
Avatar billede levithan Nybegynder
01. marts 2006 - 22:54 #1
prøv lige at scanne for virus http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm med online scan
Avatar billede pera Nybegynder
02. marts 2006 - 00:39 #2
desværre ingen virus
Avatar billede anlsoft Nybegynder
19. marts 2006 - 10:26 #3
se efter om alle dine services kører, hvis det er opsat som domænecontroller, kan det skyldes at der er en eller anden services der ikke kører, og så tager det lang tid at logge på, for den ikke kan finde de data den skal bruge. check om den kan komme på nettet.