Avatar billede dallan2007 Nybegynder
01. marts 2006 - 11:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deforme tabeller?

Hej,

Når jeg opretter en tabel i word får jeg en underlig kant. Jeg markere tabellen, højreklikker, går ind i Table Properties, Vælger Options, og ændre så Top og Bund til f.eks. 0,2. Det gør tabellen "tykkere" og passer til mit formål.

Dersværre sker dette: http://img202.imageshack.us/my.php?image=kant2xf.jpg

Kan man ikke gøre bjælken tykkere uden at få den irriterende kant?
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
01. marts 2006 - 11:39 #1
Nyt bjælke, markere tabellen, højreklik, går ind i Table Properties, vælg Row, sæt en specifik højde (f.eks. 0,7), tryk OK. Højreklik på tabellen/bjælken og vælg passende Cell Alignment. Bingo.
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
01. marts 2006 - 11:40 #2
Jeg takker jeg takker! (godt at kunne underholde sig selv...)