Avatar billede kfk Nybegynder
28. februar 2006 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indhold til Dropdownmenu

Hej Eksperter

Kan man styre indholdet i en dropdown menu som fx. www.dtu.dk via et doc, txt eller andet. Eller kan man indlæse det samme script hver gang en side loades. Formålet skal være, at hvis der skal tilføjes en ekstra side, så skal den nye sides link ikke tilføjes i samtlige dropdown menuer på alle sider.

Mvh. KFK
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
28. februar 2006 - 21:10 #1
Du skal nok en tur over i JavaScript gruppen. Der er større chance for et korrekt svar:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/

(husk at lukke her ved at acceptere eget svar)
Avatar billede kfk Nybegynder
28. februar 2006 - 21:24 #2
Tjaa... Du har ret!