Avatar billede nissetec Nybegynder
28. februar 2006 - 10:59 Der er 1 løsning

Makro-eksekvering fra Internet Explorer

Hej

Jeg har i http://www.eksperten.dk/spm/355869 spurgt om noget lignende, bortset fra at det alligevel ikke virkede helt efter hensigten. Nu er udstyret og softwaren blevet opgraderet og fornyet, men jeg har stadig problemer.

Altså, jeg har brug for at afvikle noget Visual Basic kode i en word-dokument, der bliver åbnet fra et link i Internet Explorer.

I word-filens Document.Open har jeg en msgbox med den originale besked: "Dette er en test". Når jeg dobbeltklikker på word-dokumentet åbner det msgbox'en med beskeden. Men der sker ingen ting, når jeg åbner word-filen fra en htm-side (altså med a href).

Jeg har prøvet med alle indstillinger af sikkerhed i word og IE. Lige fra kritisk lav til hårdnakket paranoid. Jeg har prøvet med asp (include), men den smed bare dokumentet ind i binærkode-tekst (ja, newbie-forsøg. Jeg ved det godt).

Jeg har digital signatur fra TDC, men det gør heller ikke nogen forskel.

Har Bill Gates virkelig ikke bygget bro mellem IE og Word?

MVH
Per

Haves: Office 2003, IE 6.0.2800.1106.xpsp2.050301-1526
Avatar billede nissetec Nybegynder
27. september 2006 - 20:50 #1
Det er stadig ikke lykkes. Venter på at se, om Vista kan det :)