Avatar billede wandborg Nybegynder
27. februar 2006 - 17:18 Der er 2 kommentarer

database i/med html

Hej

Hvis på en hjemmeside har nogle data som går igen på flere sider,
er det da muligt at lave en slags database, hvorfra man kan hente disse.

W.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2006 - 17:28 #1
Det er det da, det er faktisk sådan dynamiske sider (lavet i asp eller php virker) du kan også hive den slags fra tekstfiler eller bruge include filer. Der er flere muligheder for at gøre dette
Avatar billede wandborg Nybegynder
27. februar 2006 - 17:43 #2
Hvordan foregår det rent praktisk - findes der nogle sider hvor man kan lære det?

w.