Avatar billede luske2002 Nybegynder
27. februar 2006 - 15:14 Der er 12 kommentarer

Hvorfor vil mit gfx ikke installere drivere?

Hey Eksp.

Jeg har fået mig et Inno3D 7800GTX-kort som jo ser flot ud... Bare en enkelt hage: Kan ikk installere drivere... Når jeg prøver at installere drivere siger den bare at kortet ikke klarer kompalitetstestem, og det derfor ikke kan installeres... Har prøvet at hente drivere på diverse hjemmesider, men de siger alle det samme :(

Dont know what to do
Avatar billede califfo Nybegynder
27. februar 2006 - 15:17 #1
...Ehm,... er det bare MicroSnot Windows der brokker sig og advarer om unsigned drivere eller vil den slet ikke installere driverne?

Har du prøvet på nvidias hjemmeside?
Avatar billede luske2002 Nybegynder
27. februar 2006 - 15:24 #2
#1 Ja, det er windows som brokker sig, men kan ikk få vivo til at virke (meget irriterende)

Har prøvet nvidias hjemmeside
Avatar billede califfo Nybegynder
27. februar 2006 - 15:28 #3
Hmmmm,... lyder mystisk. Hvad er vivo? Har du mulighed for at tage et screenshot af fejlmeddelelsen og gøre det tilgængeligt på nettet?
Avatar billede luske2002 Nybegynder
27. februar 2006 - 15:36 #4
Avatar billede califfo Nybegynder
27. februar 2006 - 15:56 #5
Den meddelelse er meget normal. Det er bare windows der brokker sig. Bare tryk "fortsæt installationen".
Avatar billede califfo Nybegynder
27. februar 2006 - 15:56 #6
...Der står så "Fortsæt alligevel"...
Avatar billede luske2002 Nybegynder
27. februar 2006 - 15:57 #7
Jo, men den installerer ikk det hele... Kigger jeg i enhedshåndtering mangler jeg noget af det :/
Avatar billede califfo Nybegynder
27. februar 2006 - 15:59 #8
...Hmmm,... meget mystifistisk. Har du SP2 installeret?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
27. februar 2006 - 16:01 #9
vivo=video in video out. Skal det ikke installeres seperat? Prøv se på din grafikkort-cd, hvis der fulgte en med, om der er et prg. til vivo-installation.
Avatar billede luske2002 Nybegynder
27. februar 2006 - 16:08 #10
#8 Har SP2

#9 Jo, men det vil den ikk, den installerer kun 1 ting, men i den ufatteligt fyldesgørende brugsanvisning som følger med, skal der installeres 4
Avatar billede gl.k. Nybegynder
27. februar 2006 - 17:46 #11
Fulgte der en CD med ? Hvis ja, så ville jeg afinstallere den nuværende driver og udlukkende bruge driverne fra CD´en. Evt. også ved hjælp af Stifinderen.
DVS. du åbner de div. installationsprogrammer, der findes.

Andet mulighed findes her : http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp se også under " multimedia software "
Avatar billede luske2002 Nybegynder
27. februar 2006 - 20:24 #12
#10 Har jeg også prøvet... Med samme resultat... Både fra deres hjemmeside, og cd-driverne