Avatar billede blees_jelling Nybegynder
26. februar 2006 - 20:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rod i typografi - nulstilling

Hej
Jeg vil gerne have mine almindelig typografier tilbage - jeg har vist klokket i det.
1. Overskrift 1
1.1. Overskift 2
1.1.1 Overskrift 3.

Det lykkes for mig for det ene dokument - men når jeg går ind i et "ældre" dok - duer det ikke længere. Kan jeg slette noget så jeg kun har standard typografierne?

Og  - hvis jeg æøndrer i dem igen (håber aldrig jeg gør igen ) hvordan sikrer jeg mig at det har virkning overalt?

Ja - pinligt - der er meget rod i det!

På forhånd tak
BL
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2006 - 21:15 #1
Jeg har eng. version så jeg håber du kan følge med
Du kan prøve at gå ind i
Tools- Macro - Macros
Tryk på knappen Organizer
Vælg fanebladet Styles
nederst i dropdown menuen vælger du normal.dot (f.eks. under ruden til venstre)
marker alle typografierne og vælg Delete.
Du kan kun få lov til at slette de typografier du selv har lavet.
Hvis det ikke virker, så omdøb din normal.dot så word selv laver en ny.
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
27. februar 2006 - 00:35 #2
Tak - det virkede - fornemt - Tak for hurtig tilbagemelding!
Avatar billede Rune Sommer Mester
07. december 2010 - 00:04 #3
Gammel tråd, og jeg har fundet genvejen til Word2007, men der kan man ikke.. æv