Avatar billede dnw Nybegynder
25. februar 2006 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet dokument i Microsoft Works Tekstbehandling

Min mor sad her forleden og lavede nogle ændringer i et meget vigtigt dokument i Microsoft Works Tekstbehandling. Ud af det blå dukkede der en fejlmelding op hvor hun fik muligheden mellem at sende eller at undlade at sende. Hun trykkede send ud af ren og skær forvirring og så var alt det arbejde, hun havde brugt hele dagen på, forsvundet. Dokumentet er ikke blevet slettet, men alle de ændringer hun havde foretaget og de ting hun havde skrevet var forsvundet.

Er alle de ændringer hun har lavet forsvundet for evigt, eller er de at finde et eller andet sted gemt i computeren?

Jeg håber at i kan hjælpe.

På forhånd tak,
Daniel.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
25. februar 2006 - 16:05 #1
prøv at kigge i temp biblioteket
Avatar billede hundevennen Nybegynder
25. februar 2006 - 16:07 #2
det skal være windows bibliotekets temp bibliotek og kig på klokkeslettet hvor maskinen gik ned og se om der ikke er en tempfil der indeholder det hun har lavet - det kan godt være du skal åbne filen med notesblok og så kopiere teksten ud i word igen og rette noget til
Avatar billede dnw Nybegynder
25. februar 2006 - 16:32 #3
Disse filer/mapper dukker op inde under C:\WINDOWS\Temp:

Cookies
Oversigt
Temporary Internet Files
regincd2.exe
regincd.exe
T30DebugLogFile.txt

De er allesammen forholdsvis gamle og der er ikke noget der tyder på, at de har noget med min mors foredrag at gøre.

Andre forslag?
25. februar 2006 - 17:19 #4
... kan også være i
C:\Documents and Settings\<Din bruger>\Lokale indstillinger\Temp\

Først: Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Avatar billede dnw Nybegynder
08. august 2006 - 12:50 #5
Dokumentet er gået tabt.