Avatar billede tgs Nybegynder
25. februar 2006 - 11:16 Der er 2 kommentarer

Opsætning netværk m/Kiss og PS2

Jeg er ved at købe en Kiss VR-558 DVD og vil i den forbindelse lave et trådløst netværk.

Jeg er blevet anbefalet Linksys WRT54G som accesspoint og Linksys Gameadapter WGA54G som modtager.

Mine spørgsmål er :

1. Er det det rigtige udstyr eller er der andet der er bedre og skal jeg bruge mere end det oplyste ?

2. Hvad skal jeg bruge ekstra for at koble min PS2 på (står samme sted som dvd'en). Evt. en switch eller en ekstra gameadapter eller noget helt tredje, hvor jeg kan koble både Kiss og PS2 til ?

Jeg ved ikke så meget om netværk, jeg vil bare være sikker på, at jeg bestiller det rigtige udstyr første gang.

Jeg håber der er nogen der vil hjælpe.
Avatar billede kenp Novice
26. februar 2006 - 20:29 #1
jeg tror at du skal bruge 2 af de game adaptore for at få det til at virke. (ikke sikker men næsten)

Tror nærmere at du skal købe et WAP54g også sætte sammen med din wrt54g da den kan bridge netværk, også sætte en swich hvor din ps2 og kiss står.
Avatar billede tgs Nybegynder
26. februar 2006 - 21:00 #2
Tak for kommentaren kenp ;-)

Som sagt ved jeg ikke så meget om netværk, så er der nogen der kan bekræfte, at kenp's forslag vil virke - og i givet fald, hvilken switch (fra Linksys) skal jeg så købe ?