Avatar billede popstar Nybegynder
24. februar 2006 - 12:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke logge ind via frames

Hejsa

Jeg har flere hjemmesider, som jeg bruger i mit arbejde (hvor jeg skal logge på), som jeg gerne vil samle i en slags portal, så jeg kan køre flere sider samtidig i samme vindue.

Men når jeg bruger frames/rammer, og henter en af siderne op, logger på, vil den ikke logge på men smider mig tilbage til forsiden uden nogen grund.

Nogen som har et fornuftigt svar?

Jeg bruger Frontpage og gemmer som HTML - så der er ikke noget hokus-pokus... Siderne jeg skal logge på kører en exe fil, når jeg logger på, som de skal bruge for at åbne.

Kom med nogle idéer eller forslag!
Avatar billede popstar Nybegynder
24. februar 2006 - 12:36 #1
Det skal hertil siges, at når jeg har logget på tidligere og har samme vindue åbent er der ingen problemer!!
Avatar billede popstar Nybegynder
24. februar 2006 - 13:12 #2
Nå - ingen ville hjælpe - så kunne jeg da heldigvis selv finde fejlen! "Beskyttelse af personlige oplysninger"