Avatar billede skyttefine Nybegynder
24. februar 2006 - 09:57 Der er 7 kommentarer

Hvordan uploader man med Frontpage

Hej.
Jeg er fuldstændig nybegyder på "hjemmeside-siden". Jeg har forsøgt at sammenstrikke en hjemmeside og skal nu have den uploadet. Jeg har lavet hjemmesiden i frontpage. Er der nogen, der kan hjælpe. Jeg ved godt, at jeg skal bruge genvejen filer/udgiv web, men så står jeg af??? HJÆLP
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2006 - 09:59 #1
Klik på Filer og Udgiv Websted.
Der kommer en dialogboks op. Her skal du indtaste dit brugernavn og adgangskode for det websted du ønsker at uploade til. De oplysninger har du fra din internetudbyder.
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. februar 2006 - 10:46 #2
Det kræver, som jeg forstår tingene, at dit web hotel har frontpage server extentions installeret på serveren for at det virker.

Alternativt kan du bruge FTP
Avatar billede ninanip Novice
09. marts 2006 - 10:03 #3
download eksempelvis en gratisversion af Cute FTP - og som bufferzone skriver skal den udbyder, som din hjemmeside skal ligge hos, skal have denne extension installeret. Jeg har eksempelvis een side hos TDC - de har denne ext.
De andre ligger på en ander server som lagde frontpage extension på.
Hvortil skal du uploade din side? TDC eller TELE2 eller anden???? Skriv til dem og spørg. TDC har en okay hjælpeside...Også kun lige okay ;0)
Avatar billede ninanip Novice
09. marts 2006 - 10:03 #4
www.download.com eller hos TDC finder du Cute.
Avatar billede ninanip Novice
30. november 2011 - 06:33 #5
Luk
Avatar billede ninanip Novice
30. november 2011 - 06:33 #6
Gammelt støvet spm skal lukkes
Avatar billede ninanip Novice
30. november 2011 - 06:34 #7
..