Avatar billede jabberdino Nybegynder
23. februar 2006 - 21:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TDC Bredbånd - opgradering

Jeg fik TDC's (256/128 Kbit/s) som de siger køre 4 gang hurtigere end modem. Det er fint nok. Koster 239,-kr mdr. Opgradering til 512/128 kostede 299,-kr om mdr. Det skulle være 8 gange hurtigere end modem. Det har jeg gjort - jeg opgraderede til 512/128 men jeg kan ikke se forskellen. Når jeg downloade med 512/128 er det stadigvæk 28kb/s - som det da jeg havde 256/128.
Er det rigtig?

Og hvor kan jeg se (på min compuper) hvor hurtig min internet forbindelse er?

Jabbs
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
23. februar 2006 - 21:15 #1
IT- og Telestyrelsen har vist et udmærket tool til at teste hastighed.
http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2006 - 21:17 #2
Er du sikker på at opgraderingen er kørt igennem?
Selvfølgelig skulle du gerne kunne DL med det dobbelte.

Pr. 15.02.06 skulle jeg selv have fordoblet min hastighed. Da det ikke er sket endnu, kontaktede jeg min udbyder og fik at vide at de var bagud med opgraderingerne fordi de havde så mange.

Du kan ikke se det på din PC men du kan prøve dette:
http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp
Avatar billede ierikk Nybegynder
23. februar 2006 - 21:18 #3
jeg tjekker hele tiden hastighed med winbar og dumeter installeret
www.winbar.nl
Avatar billede ierikk Nybegynder
23. februar 2006 - 21:21 #4
Avatar billede jabberdino Nybegynder
23. februar 2006 - 21:47 #5
Jeg downloadede http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp
men da jeg klikkede på ikonen sagde det: "Masterserveren findes ikke". Meget irreterende men tak for hjælpen.
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2006 - 21:55 #6
Kommentar: ierikk
Den virker.
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2006 - 21:55 #7
Det kan være din firewall der blokerer for den anden.