Avatar billede strife Nybegynder
23. februar 2006 - 18:38 Der er 5 kommentarer

Sony Ericsson w800i

Har lige anskaffet mig denne mobil, og jeg vil gerne høre om der er nogle der kender til noget software så man kan previewe games, applications, themes osv. inden man installerer det?
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2006 - 18:42 #1
Har jeg aldrig hørt om må jeg indrømme:)
måske fordi det aldrig har været et problem at installere og fjerne igen efterfølgende:)
Avatar billede strife Nybegynder
23. februar 2006 - 21:25 #2
Nej det er da heller ikke fordi det er et problem, men det ville omend gå meget hurtigere hvis man havde muligheden for at se det på computeren inden man smed det på telefonen...
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2006 - 21:41 #3
på oracle.com kan du hente j2me pakken.. måske kan den teste dem først:)  ellers søg på jar executer eller jar runner på google
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2006 - 18:34 #4
http://java.sun.com/j2me/download.html

vil gætte på det er i pakken
Sun Java Wireless Toolkit (formerly known as J2ME Wireless Toolkit)

hvor der er et afviklingsmiljø..

det er en udviklingspakke for programmøre
Avatar billede strife Nybegynder
24. februar 2006 - 20:00 #5
#kalp

Den kunne emulere en telefon, men ikke åbne .jar filer som spillene er pakket i, desværre...