Avatar billede larsbent Nybegynder
22. februar 2006 - 23:08 Der er 3 kommentarer

fejl på internet

hej min pc skriver ligepluselig på skærmen at internet explorer er støt på en fejl og lukker ned . og om man vil sende fejl raport og når man så har gjord det lukker den af nettet . nogen gode forslag til fejlen ? og det er ikke på nogen bestemt hjemeside den gør det
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 23:27 #1
Du kan prøve at hente og køre denne lille zip fil:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip

Du skal bruge Winzip eller lign. for at pakke den ud. Derefter klikker du bare på filen. Genstart og se om det har hjulpet.
Avatar billede larsbent Nybegynder
23. februar 2006 - 16:49 #2
ok det har jeg prøvet det hjalp ikke
Avatar billede larsbent Nybegynder
06. januar 2007 - 08:30 #3
tak