Avatar billede kvabiz Nybegynder
22. februar 2006 - 22:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Freeware pogram til hurtig hjemmeside

Jeg skal snart til at lave en hjemmeside til mit prosjetk i folkeskolen. Jeg kan en lille smule html, men jeg har ikke tid til at skrive det hele i koder.
Så jeg leder efter et gratis porgram til at lave en hp i. et pogram der ikke kræver det store af mig, da det som som sagt skal laves hurtigt...

Så er der nogle der gider give mig nogle link? :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. februar 2006 - 22:17 #1
skal det være freeware så Stones WebWriter http://www.stoneware.dk/

Ellers ville jeg nok have valgt Frontpage. Her for du hurtigt og let smidt nogle sider op med masser af funktionslitet og alt muligt dingeling. Koden er rodet og med masser af unødvendig skidt og designet stinker af amatør, men det er hurtigt og alle kan finde ud af det
Avatar billede kvabiz Nybegynder
22. februar 2006 - 23:27 #2
Tak for linket...

Jeg har lige downloadet Dreamweaver trailen og kan etenlig godt lide det pogram, men det holder jo kun i 30 dage...

Findes der nogle der minder om den?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
23. februar 2006 - 00:20 #3
mozilla composer er den del af mozilla suite, er gratis, og fungerer stort set så dem der kender frontpage kan lave det de plejer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. februar 2006 - 06:59 #4
Hvis det skal være ren HTML tilslutter jeg mig ovenstående.

Hvis kan komme på en server med PHP og MySQL vil det være oplagt at bruge et CMS system (alt efter opgaven). Med et CMS system får du en "færdig" hjemmeside, så skal du bare komme med indholdet. Jeg er ved at sætte et test (weblog cms) system op på: http://wordpress.frac.dk/ efter uploaden af filer kan wordpress sættes op på 5 minutter!

Helt nøjagtig hvad er opgaven?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
23. februar 2006 - 08:39 #5
Nvu minder om Dreamweaver, og det er gratis (men kan ikke helt så meget, men det er sikkert nok til dig):
http://www.nvu.com/
Avatar billede kvabiz Nybegynder
24. februar 2006 - 18:15 #6
Hej schwarz84
Jeg kan da ikke finde noget gratis på deres site.... Er du sikker på det er gratis?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
24. februar 2006 - 18:31 #7
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. februar 2006 - 21:27 #8
stadig i tvivl om det er gratis, se her, på dansk: http://www.mozilladanmark.dk/nvu
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2006 - 21:00 #9
Prøv microsoft front page express.
Det er godt og nemt.
jeg TROR du kan dawnloade det fra www.microsoft.dk
17. maj 2006 - 21:07 #10