Avatar billede luske2002 Nybegynder
22. februar 2006 - 09:12 Der er 2 løsninger

Ligger der skabeloner et sted?

Hey Eksperter!

Vil høre om der ikk ligger nogle skabeloner et sted, da jeg mildest talt, ikke er særlig skarp i access :( Skal lave noget leasing af servere, hvis jeg er så heldig at der er nogen som ligger inde med sådan noget?
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. februar 2006 - 09:26 #1
Med denne søgning i google

http://www.google.dk/search?hl=da&q=filetype%3Amdb+.mdb&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

hvor jeg søger med "filetype:mdb .mdb" (uden ") finder jeg en masse access databaser derer lige til at downloade. du kan skifte .mdb ud med et søgeord eller du kan tilføje et søgeord til søgningen hvis du vil se om der ligger noget under er særligt emne. Disse databaser kan du tømme og bruge som skabelon
Avatar billede mugs Novice
22. februar 2006 - 09:38 #2
Der ligger skabeloner her:

http://office.microsoft.com/da-dk/templates/default.aspx?Application=OF&Ver=11

Der ligger også i selve Access en del skabeloner i Nortfwind-databaserne. Jeg mener du blot skal åbne Access i en ny tom db, så får du tilbudt nogle skabeloner.