Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 08:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dobbelt bruger

Hvordan kan en anmeldelse for at have mere en én eller flere brugere ikke blive kommenteret fra coadmins side?

Det er efterhånden nogle dage siden den er smidt, men intet er endnu sket.

http://www.eksperten.dk/spm/689285

http://www.eksperten.dk/spm/689256
Avatar billede fcs Novice
22. februar 2006 - 09:23 #1
Måske fordi der ikke er så mange coadmins til at tage sig af det?
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2006 - 10:02 #2
Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men det er meget begrænset hvad jeg laver af CoAdmin arbejde for tiden, for jeg vil gerne have en klar udmelding fra IDG omkring de videre planer for Eksperten. Jeg har ikke lyst til at lave en masse frivilligt arbejde hvis folkene jeg laver arbejdet for, er totalt ligeglade med mig.

Som det er nu, så får vi fuldstændig lov til at sejle i vores egen sø, og siden jul har IDG kun svaret på 1 af vores mange henvendelser. De har ikke engang kommenteret, at 2 CoAdmins "sagde op" for over 2 uger siden (så er det i hvert fald sket direkte til personerne, og det er mig bekendt heller ikke tilfældet)!
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 10:17 #3
Det er jo rent ud sagt latterligt! Det vil med andre ord sige, at "børnehaven" har frie tøjler pt? Mener ikke eksperten, men de personer, som ikke kan indordne sig under reglerne.

Kan sagtens følge dig snowball, men dette ender da i det rene ragnarok
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2006 - 10:35 #4
Ikke helt. Personligt læser jeg stadig alle de anmeldelser der kommer ind, og der bliver da også reageret hurtigt på nogle af dem.
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 10:39 #5
Ved godt det er den nemme løsning, men måske skulle I alle sammen bare stoppe som coadmins. Så kunne IDG denne gang sejle SIN egen sø :D
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2006 - 10:47 #6
Den mulighed har skam været diskuteret flere gange, men så er det jo netop at det hele ender i virkelig ragnarok, og så bliver Eksperten kørt fuldstædig i smadder, hvilket på sin egen specielle måde også vil være synd.
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 10:53 #7
Vi er helt enig Snowball, men synes ikke det er fair overfor brugerne, og slet ikke overfor jer som er deres formidlere.

I kan jo umuligt holde sitet igang selv, og da I nu er så få coadmins gør det jo ikke sagen bedre :(

Tilmed gør det jo, at man efterhånden ikke gider anmelde hvis noget forkert sker herinde, og dette er en skridt i den forkerte retning ikke.
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 11:46 #8
.
Avatar billede fcs Novice
22. februar 2006 - 12:34 #9
Snowball>> Til info: Jeg har ikke modtaget en melding fra IDG omkring vores opsigelse.