Avatar billede fotobob Nybegynder
21. februar 2006 - 10:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med brevfletning

Hej

Jeg har en datakilde fra Ecxel, med firmanavn, adresse osv. Problemet er at, når jeg kører "guiden brevfletning" fra word"- Der kommer ikke nogen modtagere på mine etiketter, i næstsidste trin af guiden står der bare «Næste post» og det forsvinder når jeg har valgt sidste trin!

Hvad gør jeg muligvis forkert?
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2006 - 10:36 #1
Bliver flettekoden fra den første etiket overført til alle øvrige etiketter i guide-forløbet?
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. februar 2006 - 10:46 #2
supertekst-> den første etiket er hele tiden TOM! og når jeg vælger "udfør" er der ikke nogen adresser på nogle af dem!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. februar 2006 - 10:51 #3
Har du husket at åbne dit excel dokument under flette processen?

Læs vejledningen: http://www.teol.ku.dk/edb/tips/word/flet.htm

/per
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. februar 2006 - 11:04 #4
hoejrup -> Jeg ved ikke hvad der går galt. Hvad kan man lave forkert når man kører sådan en guide? hmm..

Jeg har åbnet excel filen samtidigt med word.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2006 - 12:20 #5
Jeg tror ikke at du har indsat flettefelterne i den første etiket - denne er derfor tom. Altså vælg felterne fra datakilde og indsæt dem i første etiket - derefter anvend knappen til opdatering af de øvrige etiketter - så fungerer det.
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. februar 2006 - 13:19 #6
hvordan indsætter man dem>?

tak
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2006 - 16:21 #7
Enten via værktøjslinene brevfletning - indsæt Fletfelt - eller i guiden trin 4 knappen "Flere elementer"
Avatar billede fotobob Nybegynder
22. februar 2006 - 08:14 #8
Hej supertekst..jeg prøver lidt senere på dagen. TAK!
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2006 - 21:03 #9
afhænger det ikke af officeversion? Jeg har for nylig købt of2003, og kan slet ikke bruge alle mine mange, mange excel-fletkilder fra of2000.