Avatar billede luske2002 Nybegynder
21. februar 2006 - 08:21 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Redde data fra død harddisk?

Hey Eksperter!

Ser ud som om min eksterne disk er helt død, så vil derfor gerne lige have reddet mine data. Men er dette muligt? Et program som kan trylle? Jeg kan godt se min disk hvis jeg tænder min pc, med disken tændt, hvis jeg bare tænder disken i en tændt pc, kommer den ikk frem. Det er heller ikk muligt bare at overføre dataene fra disken til min pc, ligesom man plejer :(

Dont know what to do :(
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 08:26 #1
Avatar billede haverslev Novice
21. februar 2006 - 08:27 #2
Avatar billede haverslev Novice
21. februar 2006 - 08:28 #3
to slow ;)
Avatar billede luske2002 Nybegynder
21. februar 2006 - 17:23 #4
Hmm, kan det passe at den pc inspector virkelig ikke kan finde andet en .db filer? Kan hverken finde .rar eller noget andet
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 17:33 #5
Så må du prøve det andet gratis program fra helgec.
Avatar billede luske2002 Nybegynder
21. februar 2006 - 18:18 #6
Den er til master :/
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 18:40 #7
Hvad mener du? Har du prøvet:
http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede luske2002 Nybegynder
22. februar 2006 - 15:41 #8
Fik aldrig jeres programmer til at virke, men fandt et andet som gør. Men I skal have tak for den tid I har brugt! :)
Avatar billede haverslev Novice
22. februar 2006 - 15:44 #9
Ok - Hvad hedder så det program ??
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2006 - 15:44 #10
"Fik aldrig jeres programmer til at virke," Hvad skete der da du prøvede http://www.helgec.dk/lost%20data.html
"men fandt et andet som gør" Hvad var det for et program ? LINK ??
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 16:08 #11
Velbekomme - ja det program vil vi da gerne høre lidt mere om. Så kan vi anbefale det til andre med samme problem.
Avatar billede luske2002 Nybegynder
22. februar 2006 - 19:24 #12
Hverken helgec eller pc inspector fandt alle mine filer... De fandt filer jeg havde slettet for flere år siden, men ikk dem som lige var forsvundet, så var ligevidt =)

Det program jeg brugte var et jeg fik anbefalet, EasyRevocery http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/

Kan helt sikkert anbefales, dog ikk freeware
Avatar billede haverslev Novice
22. februar 2006 - 19:35 #13
Ok,forstår det dog ikke, men godt du fik det til at funke ;o)
husk at afslutte/lukke spørgsmålet.
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede luske2002 Nybegynder
22. februar 2006 - 20:04 #14
Forstår jeg dig rigtigt, så er det sikkert nogle point du fisker efter, men dem kan jeg ikk give fordi ingen af jer kun har givet kommentarer?
Avatar billede haverslev Novice
22. februar 2006 - 20:08 #15
Nej det er ikke points jeg fisker efter. (løste jo ikke probs.)
Min kommentar "Ok,forstår det dog ikke, men godt du fik det til at funke ;o)"
er til de recovery programmer som du ikke kan få til at "funke" -de plejer nu at virke.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2006 - 23:05 #16
Jeg påstår ikke at du på nogen måde kører urent trav, men jeg downloadede det program du linker til (trial version)jeg satte den trial version og TESTDISK til at søge efter filer på en nyformateret harddisk, "Easyrecovery" fandt 17 filer (jeg erkender det lyder helt forkert, men jeg har prøvet 2 gange) TESTDISK fandt 6002 filer. Så konklusionen må være at enten har du været utroligt uheldig med "TESTDISK" eller jeg har været utrolig uheldig med "Easyrecovery"