Avatar billede pansermand Nybegynder
20. februar 2006 - 23:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Half Life 2 starter ikke

Hej. Jeg har installeret Half Life 2, og har en konto hos Steam. Jeg har opdateret drivere, men alligevel starter spillet ikke. Jeg kommer til der hvor man skal starte et nyt spil. dvs. jeg har knapperne "Start New Game" "Load Game" "Options" osv. men der sker bare ikke noget når jeg trykker på "Start New Game". Kan nogen hjælpe mig? Jeg er ved at blive sindssyg af raseri *G*
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. februar 2006 - 23:34 #1
jeg havde et lignende problem med en driver fra nvidia, dog nåede jeg ikke så langt. den crashede hver gang den skulle loade hovedmenuen. Jeg var ved at blive godt gal i skralden da jeg fandt ud af at det var nvidia driveren. Jeg tror egentligt ikke at det er det, men det kan da ikke skade at få en bedre driver end nvidias ;)

Hent denne fil "NGO NVIDIA Optimized Driver 83.62" herfra:

http://downloads.guru3d.com/

måske det fikser det andet problem.  oO(hvis det da er et gf grafikkort du har)

Vh
Avatar billede pansermand Nybegynder
21. februar 2006 - 16:27 #2
Jamen det er et GF jeg har, så jeg kaster mig fluks over den driver der :-D
Avatar billede pansermand Nybegynder
21. februar 2006 - 21:27 #3
Hmm. Det hjalp ikke synderligt
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. februar 2006 - 08:30 #4
Øv.. Har du prøvet at geninstallere hl2?
Avatar billede pansermand Nybegynder
22. februar 2006 - 15:19 #5
Hmm. Prøver lige
Avatar billede pansermand Nybegynder
24. februar 2006 - 17:04 #6
Nope. Jeg kan bare ikke få det til at virke
Avatar billede innercitydk Nybegynder
24. februar 2006 - 21:11 #7
Det er underligt! Jeg har lige læst et par tråde igennem med folk der havde tilvsvarende problemer. En af de sidste forslag er at disable alt der hedder firewall da det kan konflikte. Det er det sidste svar i tråden så måske det har løst problemet for dem alle :) det er et forsøg værd.

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=52489

Vh
Avatar billede pansermand Nybegynder
28. februar 2006 - 22:42 #8
Hmm. Har prøvet at disable firewallen. Meeeen, det virker ikke *hulk*
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. marts 2006 - 23:33 #9
Hvilket graffikkort har du forresten i din maskine?
Avatar billede pansermand Nybegynder
03. marts 2006 - 15:04 #10
Jeg har et Ti-4200. Ved godt at det er gammelt, men det burde kunne trække spillet, det virker ihvertfald for min bror
Avatar billede innercitydk Nybegynder
05. marts 2006 - 01:24 #11
Det var også det jeg havde inden jeg købte et gf6200 og det kørte uden problemer på min comp.. Det er sq underligt! Har du den nyeste directx?
Avatar billede pansermand Nybegynder
06. marts 2006 - 14:50 #12
Jep
Avatar billede pansermand Nybegynder
13. marts 2008 - 17:47 #13
Fik det til at funke ved egen hjælp. Altså jeg købte et nyt grafikkort