Avatar billede pepperfar Nybegynder
20. februar 2006 - 09:15 Der er 3 kommentarer

Hvad er en god server til at udbyde webhotel?

Hej

Jeg mangler nogle forslag og nogle specifikke specifikationer som en server skal indeholde for at kunne opfylde de nødvendige krav. Serveren skal fungere som webhotel.

Nogen steder man kan finde noget om det? Eller nogen som ved noget?
Avatar billede simonia Nybegynder
20. februar 2006 - 14:09 #1
www.pro-service.dk kan varmt anbefales.
Avatar billede pepperfar Nybegynder
20. februar 2006 - 16:11 #2
Jeg manlger ikke reseller. Jeg skal selv igang og mangler gode råd til hvilke maskiner man skal købe? og hvad de skal understøtte af hardware osv. for at få en god stabil maskine.
Avatar billede simonia Nybegynder
20. februar 2006 - 16:31 #3
ja og du kan blive udbyder ved ham, synes du skulle tjekke det, du sparer en masse besvær og penge og har en god server, som andre passer for dig, lettere bliver det ikke. Så måske du skulle undersøge lidt nærmere en anden gang, inden du afviser!