Avatar billede xt600z Nybegynder
19. februar 2006 - 06:12 Der er 5 kommentarer

Vis netop indtastede data

Hej Experter!

I dreamweavetr har jeg oprettet en form der skal oprette en ny post i en database. Der er cirka 20 felter i alt.

Jeg vil gerne have at, efter man har trykket på send-knappen og derved har oprettet en ny post i databasen, man derefter skal have vist den nye post som en ser ud.

Men jeg ved ikke hvilken fuktion jeg skal bruge, for det virker ikke. Posten bliver oprettet ganske fint, men siden kan ikke vises. Kan det være at det tager en smule tid at oprette posten (der er jo 20+ oplysninger).

Jeg har prøvet MoveLast, MoveNext til NOT EOF, AbsolutePosition, men der er ikke noget af det der virker - Experter kn' i hjælpe mig?

VH
Henrik Jespersen
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
20. februar 2006 - 12:39 #1
Hej Henrik

Hvad om at du ved SUBMIT ledte brugeren hen til en side vha. "request.querystring" for at se data og så først DÈR skulle gemme data?
Avatar billede t-hviid Nybegynder
21. februar 2006 - 21:16 #2
Er det php eller asp ? Hvis det er php kan du benytte dig af sessions!
Avatar billede xt600z Nybegynder
22. februar 2006 - 13:12 #3
Det er asp, men der findes jo også et session objekt. Hvordan kan man bruge det?
Avatar billede t-hviid Nybegynder
23. februar 2006 - 12:53 #4
ASP ved jeg desværre ikke noget om, men prøv at søge eller spørge i asp katagorien her på E
Avatar billede xt600z Nybegynder
01. marts 2006 - 12:05 #5
Jeg har selv løst problemet ved at lave en ny forespørgel, og så bare sortere efter dato for oprettelse....

Der er jo ingen grund til at gøre mere ud af det end højst nødvendigt:-))

/Henrik Jespersen