Avatar billede jtj60 Nybegynder
18. februar 2006 - 18:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vedr. wmv filer

Hej alle

Jeg er ny her på siden, og ville gerne have noget hjælp, med hen syn til wmv musikfiler.

Hvad kan jeg afspille dem med, da noget af det jeg har prøvet ikke har hjulpet.

Håber på hjælp
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. februar 2006 - 18:47 #1
det kan f.eks. Windows Media Player, helst i nyeste version (jeg mener 10 er den nyeste)
Avatar billede jtj60 Nybegynder
18. februar 2006 - 19:09 #2
den kan jeg ikke, den er hentet fra nettet og jeg kan ikke få den over i media player. Er ret lost.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. februar 2006 - 19:14 #3
Hvis du højreklikker på filen>åbn med>windows Mediaplayer, så skulle den være der
Avatar billede jtj60 Nybegynder
18. februar 2006 - 19:21 #4
ved i grunden ikke om det er musik og video
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. februar 2006 - 19:45 #5
Ellers hent den her afspiller, den klarer det hele både musik og video.

http://www.videolan.org/vlc/