Avatar billede micplus Nybegynder
18. februar 2006 - 16:44 Der er 3 kommentarer

Konvetering til mobiltelefon

Jeg vil meget gerne konvetere mine mp3 filer, så de fylde mindre på min mobil (LG U880) - kan det passe at det er 3GA format?

Hvordan gør jeg det nemmest?
Avatar billede boxer Nybegynder
18. februar 2006 - 16:50 #1
Eller 3GP?

Prøv en trial fra winavi:
http://www.winavi.com/
Det er nr 2 du skal bruge.
Avatar billede micplus Nybegynder
18. februar 2006 - 17:42 #2
3gp vil den kun acceptere som videoformat, så det går ikke....
Avatar billede micplus Nybegynder
18. februar 2006 - 19:28 #3
Nå, nu fandt jeg delvist løsningen...

Jeg bruger "super v2006.build.17" og konveterer til 3gp, og disabler video. Derefter renamer jeg .3gp til .3ga og så spiller det.

Nu er spørgsmålet så bare, hvilken sampling freq, og bitrate kbps, der skal vælges for at det er acceptabelt - nogen der har nogle erfaringer med .3ga formatet?