Avatar billede php-pimp Nybegynder
17. februar 2006 - 18:21 Der er 9 kommentarer

operativt system

når jeg tænder min pc står der effer den har kørt i 6 sek som den sakl når man tænder: fejl ved operativt system skyldes det jeg kan have slette hele hardisken ?
Avatar billede php-pimp Nybegynder
17. februar 2006 - 18:28 #1
??????????????? jeg vil ,egt gerne have et svar
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2006 - 18:37 #2
php-pimp -> Nu har du smidt dit spørgsmål i en kategori vedr. Databaser, måske have Styresystemmer været mere passende og en anden ting, så sidder folk her altså frivilligt derfor kan du ikke forvente at du får svar inden for 7 min., nogen gange går der længere tid end andre gange. Tror du skal lære at være en smule mere tålmodig og forstå at der bliver svaret ud fra de oplysninger du giver, dvs. jo flere oplysninger du giver jo bedre kan vi hjælpe dig.
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2006 - 18:38 #3
En side jeg kan anbefale dig at kigge på er: http://expfaq.1go.dk
Avatar billede php-pimp Nybegynder
17. februar 2006 - 18:43 #4
andre forslag ??
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2006 - 18:49 #5
Du læste tilsyneladende ikke min kommentar helt eller du ikke forstod den !

Men har du gjort noget lige før det er begyndt ?
Avatar billede php-pimp Nybegynder
17. februar 2006 - 18:51 #6
jeg gået ind i kør trykket cmd
og trykket format C:
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2006 - 19:01 #7
Du burde dog ikke kunne køre format c: hvis din Windows ligger på C men ja, det kunne have noget med fejlen at gøre !
Avatar billede php-pimp Nybegynder
17. februar 2006 - 19:19 #8
tror du jeg har slettet alt ??
18. februar 2006 - 18:28 #9
(Hvad endte denne tråd med?)