Avatar billede kida1 Nybegynder
17. februar 2006 - 14:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ny hjemmeside skal erstatte den gamle

Hej . jeg har overtaget en hjemmeside som er lavet i frontpage fra en anden person. nu har jeg lavet en ny som er meget mindre end den første...når jeg så vil uploade den nye så ber jeg frontpage om at erstatte alle filer! men så kommer den med en "serverfejlmeddelse" om at der ikke er plads nok! hvad gør jeg forkert? den nye hjemmeside er også lavet i frontpage
Hilsen Kida
Avatar billede califfo Nybegynder
17. februar 2006 - 14:13 #1
Hvem har du som webudbyder?
Avatar billede califfo Nybegynder
17. februar 2006 - 14:15 #2
Det lyder som om du ikke har særlig meget plads på serveren. Kan du slette de gamle filer/gemme dem på din egen puter, og derefter uploade dine egne filer?
Avatar billede kida1 Nybegynder
17. februar 2006 - 14:27 #3
udbyder er Web10. jeg har importeret den gamle side , den ligger i mine websteder. så hvis jeg skal slette de gamle filer , så skal jeg vel gøre det direkte på webstedet? jeg er ret ny med hensyn til hjemmesider!
Avatar billede califfo Nybegynder
17. februar 2006 - 14:32 #4
Ok,... enten har du en gigantisk side, eller også er frontpage lidt mystifistisk. Du har 1GB plads på din server, så det burde ikke være det der er problemet. Hvad hedder hjemmesiden?

Du har fået nogle ftp oplysninger til din side. Prøv evt at uploade med et ftp-program i stedet for frontpage.
skriv evt dette i adresselinien i din explorer:
ftp:dinhjemmeside.dk
Så skulle den gerne spørge efter brugernavn/password.
Avatar billede kida1 Nybegynder
17. februar 2006 - 14:39 #5
siden hedder www.kreds-29.dk . og jeg tror at det er en stor side...den er noget rod
Avatar billede califfo Nybegynder
17. februar 2006 - 14:52 #6
Ja, den trænger til en kærlig hånd, men jeg tvivler på at den fylder 1GB. Har du prøvet tricket jeg skrev før?
Avatar billede califfo Nybegynder
17. februar 2006 - 14:54 #7
Der følger faktisk et hjemmesideprogram med dit webhotel. Det kan være at det er nemmere at bruge det.
Avatar billede kida1 Nybegynder
17. februar 2006 - 15:15 #8
ja jeg tror jeg vil overveje at kigge på det hjemmesideprogram der følger med, er ikke helt inde i det med ftp, har fået det indtryk af at læse andre spørgsmål og svar her på siden, at det hurtigt kan gå rod i frontpage med ftp. 1000 tak for hjælpen. send et svar så du kan få point
Avatar billede kida1 Nybegynder
17. februar 2006 - 20:34 #9
califfo...det virkede med at slette filerne på webstedet...så nu er det lykkedes at uploade tak .
Avatar billede califfo Nybegynder
20. februar 2006 - 08:58 #10
Det var så lidt,...!