Avatar billede scoop_maxi Nybegynder
17. februar 2006 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Soldreven batterioplader

Hej! Vi har i skolen et projekt kørende om forsyning. Her har jeg så valgt at fokusere på alternative energiformer og jeg vil så lave en batterioplader som udelukkende oplader ved hjælp af solenergi. Da jeg ikke er den helt store ørn til elektronik, vil jeg høre om der er nogen herinde som har nogle forslag til hvordan et sådan kredsløb kunne opbygges?

På forhånd tak.

MVH. Søren
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. februar 2006 - 16:43 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. februar 2006 - 16:44 #2
Avatar billede scoop_maxi Nybegynder
17. februar 2006 - 20:49 #3
Tak for det. Nok den sidste der var mest brugbar :)
Avatar billede teknik Juniormester
17. februar 2006 - 22:28 #4
Ved ikke om det er en elektronikteknikerskole du går på, men nan kunne også komme lidt lettere om ved det ved at købe en
havelampe med indbygget battteri og oplader.
og så skrælle den
Set til kr. 25,-
Vil ikke reklamere, men de har sparet H'et væk...
Avatar billede teknik Juniormester
17. februar 2006 - 22:28 #5
ups..skulle have været en kommentar, da det ikke er det du spørger efter
- sorry.