Avatar billede casperl Nybegynder
17. februar 2006 - 11:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne vedhæftede excel ark i outlook

Hej Eksperter,

Jeg har længe med office 1997 ikke kunne åbne vedhæftede excel-ark i mails. Jeg har nu taget mig sammen og installeret outlook 2003 - da jeg troede det ville være løsningen bare at opdatere. men ak nej...

Når jeg dobbeltklikker på excel-ark i mine mails kommer outlook stadig med fejlen "The system cannot find the file specified".

Jeg skal altså hver gang gemme filen på drevet og derefter åbne den fra drevet... træls

Nogle der kender til en løsning på dette?

På forhånd tak!
Avatar billede tjp Mester
17. februar 2006 - 13:33 #1
Avatar billede casperl Nybegynder
17. februar 2006 - 13:54 #2
perfekt
Avatar billede tjp Mester
17. februar 2006 - 14:13 #3
takker! ;-)