Avatar billede qqp Nybegynder
17. februar 2006 - 10:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Valg af PDA

Hej

Søger efter en god PDA/Smartphone, men har svært ved at overskue hvad jeg skal vælge. HP kender jeg men priserne er også helt i top. Det jeg søger er en kombineret telefon og pda - Selve pda´en behøves ikke at være voldsom stor, i evne.

Nogen der har forslag til hvilken man skal vælge eller til en hjemmeside der giver et overblik.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. februar 2006 - 16:57 #2
ref. sidste link - modellen fra Fujitsu-Siemens har IKKE indbygget telefon...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. februar 2006 - 18:59 #3
Avatar billede qqp Nybegynder
19. februar 2006 - 19:37 #4
tak for hjælpen. hvis du ønsker point er du nød til at svare.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. februar 2006 - 19:48 #5
Kogt ned, er der meget få modeller med indbygget telefon.

Dem jeg primært har kendskab til, er QTek modellerne, der bliver solgt under andre navne i udlandet.

Disse er rimelig OK, så dem ville jeg såmænd nok kunne anbefale.

Jeg kender kun HP´s modeller perifært, men det er jo samme operativsystem de kører, så forskellen er formentlig rent specifikationsmæssig.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. februar 2006 - 19:48 #6
Og det skulle have været lagt som svar... - skriv endelig hvis du vil hvide mere...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. februar 2006 - 19:48 #7
(Vide.... - jeg staver som vinden blæser i dag...)
Avatar billede qqp Nybegynder
19. februar 2006 - 21:08 #8
Tak for hjælpen! Er blevet noget klogere.