Avatar billede bludgeon Nybegynder
16. februar 2006 - 22:10 Der er 1 kommentar

Sære fejl-lyde

Jeg har haft min computer i snart 5 år nu. Jeg har fra tid til anden skiftet harddiske, processor, bundkort osv, men har f.eks. beholdt min ene harddisk (som nu er ved at være forholdsvist uddateret). Hvorom alting er, begyndte min computer for ca en måned siden at bippe som en besat. Det er samme lyd en computer laver hvis man f.eks. holder for mange taster nede på samme tid, problemet er bare, at den gør det helt ukontrolleret, selv når den bare står i Stand-by mode uden at arbejde med noget. Det er efterhånden ved at gå mig lidt på nerverne, da de lyde ikke ligefrem er de blideste i verden. Er der noget jeg kan gøre ved det, eller skal jeg aflive den for bestandigt?
Avatar billede kenp Novice
17. februar 2006 - 18:54 #1
luk her og opret i rigtige kategori. hardware kategorien er nok et bedre valg.