Avatar billede pethan Nybegynder
15. februar 2006 - 14:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udtræk værdier hvert 5 min i query

Hej.

Jeg har en tabel med tidstemplinger logget hvert minut og tilhørende data. Jeg skal lave en rapport hvor brugeren kan vælge kun at få vist data fra hvert 5. eller 10. minut.

Jeg har selvfølgelig en tilhørende query, men hvordan laves syntaksen for "hvert 5. eller 10" minut.

Og kan man lave en "smart" popup hvir brugeren kun kan vælge mellem alle / 5. / 10. minut??

Tidsstemplingerne har følgende format:
Avatar billede mugs Novice
15. februar 2006 - 14:12 #1
Prøv at se på formularens egenskaber TimerInterval og VedTimerUdløb.
Avatar billede pethan Nybegynder
15. februar 2006 - 14:16 #2
Mugs,

Nu er det jo ikke en formular, men en rapport :-)
Avatar billede mugs Novice
15. februar 2006 - 14:19 #3
Det klæste jeg godt - Men du har ikke denne mulighed i en rapport, så skal du ind i Windows scheduler.
Avatar billede pethan Nybegynder
15. februar 2006 - 15:42 #4
Jeg fandt en anden løsning, hvor man lige skal forbi en formular først
Avatar billede mugs Novice
15. februar 2006 - 15:50 #5
Tjaa - Det var jo hvad jeg svarede