Avatar billede cykel123 Nybegynder
15. februar 2006 - 09:54 Der er 5 kommentarer

wordfil med bookmark

Hejsa

Jeg vil gerne opstarte word fra et bestemt bookmark i dokumentet

Er det muligt at tilføje to paramater til word, som angiver dokument + bookmark

C:\dok\mitdoc.doc - mitbookmark
Avatar billede rvm Nybegynder
15. februar 2006 - 11:22 #1
Nej - men du kan lave en autoexec makro i din normal.dot, der åbner dokumentet og går til bogmærket.

Kunne se således ud:

Sub autoexec()

Application.Documents.Open "C:\dok\mitdoc.doc"

ActiveDocument.Bookmarks("mitbookmark").Select

End Sub

Koden indsættes i et nyt modul i Normal.dot - ikke i ThisDocument
Avatar billede cykel123 Nybegynder
15. februar 2006 - 16:17 #2
Jeg vil gerne acceptere dit svar, men kan desværre ik bruge det

Er det muligt at word starter op fra på bestemt side

c:\dok\mitdoc.doc - side nr.......
Avatar billede rvm Nybegynder
15. februar 2006 - 21:50 #3
Nej - men hvorfor kan du ikke bruge mit forslag?
Avatar billede soren_o Nybegynder
15. februar 2006 - 21:57 #4
Var det ikke på tide at få ryddet op i dine gamle spørgsmål?
>rvm: Er det ikke lidt "frækt" at ligge et "SVAR" allerede på dette tidspunkt?
Avatar billede rvm Nybegynder
15. februar 2006 - 22:01 #5
Hvad blander du dig i det for??? Jeg må da skrive mine svar som jeg har lyst. Brugeren kan da bare lade være med at acceptere. Mit svar er jo heller ikke en kommentar - det er en løsning!!! At brugeren så vælger ikke at bruge den, er da sagen ligegyldig!!