Avatar billede daliwi Nybegynder
14. februar 2006 - 22:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke deaktivere netværkskort!

Hejsa, nogen der har en ide om hvorfor jeg ikke kan deaktivere min netværksforbindelse?

Når jeg højreklikker og vælger deaktiver skriver den: "Det er ikke muligt at deaktivere forbindelsen i øjeblikket. Forbindelsen bruger muligvis en eller flere protokoller som ikke understøtter Plug-and-Play, eller den er oprettet af en anden bruger eller af systemkontoen."

Den eneste installerede protokol er standard Tcp/Ip og jeg er ene bruger på maskinen, så...?
Avatar billede halifax Nybegynder
14. februar 2006 - 22:55 #1
Hvis du går i Jobliste, TaskManager, er der så et program eller en proces som kan tænkes at bruge netkortet - måske uden dit vidende. I så fald afslut det pågældende. Og måske skal du have undersøgt, hvorfor det bruger netforbindelse.

Kun et bud.
Avatar billede nva Praktikant
15. februar 2006 - 08:14 #2
Start i fejlsikker tilstand og prøv så igen.
Avatar billede daliwi Nybegynder
31. juli 2006 - 19:24 #3
Hmm, fandt aldrig et decideret job som benyttede kortet, men selv i fejlsikret tilstand kunne det ikke deaktiveres. Problemet forsvandt dog efter en reinstallation af Windows, efter at min hd brændte af :(