Avatar billede martinb82 Nybegynder
14. februar 2006 - 12:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde min mobil

Jeg har et problem med min Nokia N70. Min helt nye IBM bærbare kan ikke finde mobilen. Den bærbare er fuldt opdateret.

Her er et screenshot af fejlmeddelelsen:

www.caservers.dk/bluetooth.JPG

Er der nogen der kan guide mig lidt på rette vej?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. februar 2006 - 12:58 #1
Har du slået BT til på los mobilos?
Avatar billede martinb82 Nybegynder
14. februar 2006 - 13:02 #2
Hehe, jep det har jeg...
Avatar billede ladyhawke Novice
14. februar 2006 - 13:18 #3
Har du tjekket at BT på den bærbare er sat op til at modtage/afsende BT info?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. februar 2006 - 13:19 #4
Har du checket at det BT modul der sidder i din IBM er kompatibelt med Nokia PC suite?
Avatar billede martinb82 Nybegynder
14. februar 2006 - 13:20 #5
Ja, bluetooth er sat til at være aktiveret inde i netværksforbindelser.

Jeg har ikke checket om BT modulet er kompatibelt med Nokia PC suite...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. februar 2006 - 13:20 #6
Eller rettere:

Supported Bluetooth software (Bluetooth stacks):
Microsoft Windows XP Bluetooth
WIDCOMM BTW 1.4
WIDCOMM BTW 3.0
Toshiba Bluetooth 3.0x
IVT BlueSoleil Bluetooth stack for Windows XP/2000

Right-click the Bluetooth icon in the Windows tray and select Advanced Configuration. On the General tab you can see the version of the stack.
Avatar billede martinb82 Nybegynder
14. februar 2006 - 13:21 #7
Okay, jeg prøver lige at gøre det du skriver der og så vender jeg tilbage...
Avatar billede martinb82 Nybegynder
14. februar 2006 - 21:26 #8
Hmm når man højreklikker og gør som guiden, kommer computerens navn bare frem. Er der andre ideer?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. februar 2006 - 05:51 #9
Kan din bluetooth finde andre enheder? Det er vel ikke fordi at BT skal slåes til lige som WLAN skal på nogle bærbare.
Avatar billede martinb82 Nybegynder
15. februar 2006 - 09:23 #10
Nej min bærbare kan ikke finde andre enheder... Er der en speciel driver der skal installeres eller noget?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. februar 2006 - 09:30 #11
hvilken model er din computer? Se under bunden model nummeret er på formen xxxx-yyy
Avatar billede martinb82 Nybegynder
15. februar 2006 - 12:47 #12
Det er en model 2668-45G

Hjælper det noget?
Avatar billede nlennon Nybegynder
20. februar 2006 - 15:26 #13
Jeg har en mobil, med lidt det samme problem. Det var bare mod FMA sw. Der skulle jeg ændre connection method fra native bluetooth til virtual com i selve programmet. Kan du ændre noget i connection opsætningen?
Avatar billede martinb82 Nybegynder
22. januar 2010 - 12:36 #14
Glemte alt om det igen. Undskyld, jeg lukker her.