Avatar billede staz Nybegynder
14. februar 2006 - 09:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Scroll-blur-effekt

Hvordan er den her blur effekt lavet når man scroller?

http://www.oringe.com/flashSite/
Avatar billede slst Nybegynder
14. februar 2006 - 09:25 #1
Blur effekten er lavet som et flash objekt... prøv selv at højreklikke derpå... den er sipelthen lavet i et flash program og kører via flash afspilleren Marcromedia Flash Player 8... så det er ikke HTML der laver den seje blur, men et program!
Avatar billede lyden Nybegynder
14. februar 2006 - 10:01 #2
.................. nederst på siden ligger der en fla. til download ;o)
Avatar billede barklund Nybegynder
14. februar 2006 - 10:09 #3
slst - selvfølgelig er det lavet i Flash - spørgsmålet er oprettet i flash-kategorien ;)

Og ja, nederst er der en fla til download, og jeg vil bide mig selv i armen på, at det nok er lavet på den kedelige måde - men det kan selvfølgelig være lavet på den spændende med med my_mc.filters = {new BlurFilter()] - ikke at det er svært :)

Man kan nemlig scripte sine filtre i Flash 8 - det er nice :)
Avatar billede slst Nybegynder
14. februar 2006 - 10:11 #4
hov hehe!
Avatar billede staz Nybegynder
17. februar 2006 - 14:17 #5
Jeg takker mange gange. Havde lige spottet det =D

Smidt et svar :)
Avatar billede slst Nybegynder
17. februar 2006 - 17:15 #6
hvem hjalp?
Avatar billede lyden Nybegynder
17. februar 2006 - 17:43 #7
....du er sq da alle pointene værd, efter nærlæsning, er det tydeligt at se at dit svar fik sat skub i tingene ;o)
Avatar billede staz Nybegynder
21. februar 2006 - 14:29 #8
Jeg tror pointene går til lyden ;)
Avatar billede lyden Nybegynder
21. februar 2006 - 16:21 #9
............. okidoky, så "snupper" jeg sq dem ;o)
Avatar billede staz Nybegynder
03. april 2006 - 15:37 #10
Så skal du nok lige lave et svar ;)
Avatar billede lyden Nybegynder
03. april 2006 - 18:44 #11
hepzzz ;o)
Avatar billede staz Nybegynder
04. april 2006 - 09:08 #12
Værsågo :)
Avatar billede lyden Nybegynder
04. april 2006 - 15:27 #13
Tak for piont