Avatar billede samsayit Nybegynder
11. februar 2006 - 23:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tjek for billedstørrelse i XSL script?

Jeg ved ikke, om dette spørgsål hører mere hjemme under html/javascript, men jeg stiller det her da det er i forbindelse med et xsl-script:

Er det muligt på en eller anden måde at lave tjek på et billedes størrelse? Helt konkret vil jeg have scriptet til at gøre følgende (pseudo):

- Hvis billedets højde er større end H, resize billedet så højden er H.
- Hvis billedets bredde er større end B, resize billedet så bredden er B.
- Ellers foretag intet (vis billedet i dets fulde størrelse).
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2006 - 11:10 #1
Er det data fra XML? Hvordan ser de ud? Ligger H & B i hver sit element/attribut?

/CS
Avatar billede samsayit Nybegynder
14. februar 2006 - 21:10 #2
Ja, det er data fra XML. Der er ikke gemt oplysninger om billedets bredde eller højde.
Avatar billede samsayit Nybegynder
23. februar 2006 - 00:17 #3
Det blev vist ikke til så meget :-)