Avatar billede lesna Nybegynder
10. februar 2006 - 22:55 Der er 5 kommentarer

Et tænkt eksempel

Dette er et tænkt eksempel på hvordan hvordan en webside funger hvis der er to af samme slags...

ex.: samme ipnr. har gennem en ruter tilkoblet 2 (eller flere) computere. Begge 2 har installeret apache webserver og der er på begge 2 en hjemmeside med navnet... etellerandet.kyed.com

Hvad vil der ske? Er det den der har det laveste interne ip der "vinder" ???

Lesna
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. februar 2006 - 23:03 #1
Den indstilling du har på NAT i routeren bestemmer.
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. februar 2006 - 23:05 #2
Et gæt. De vil begge vise det samme, for routeren ved godt hvilken interne IP den skal route trafikken til.
Avatar billede lesna Nybegynder
10. februar 2006 - 23:21 #3
erikjacobsen>> ja... den havde jeg @#!! ikke tænkt på... sådan må det jo selvfølgelig være...

Gi et svar!

Lesna
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. februar 2006 - 23:31 #4
Jeg samler slet ikke på point, tak.
Avatar billede lesna Nybegynder
11. februar 2006 - 21:23 #5
øhhh...???

nå !

sej holdning!!!!!

Lesna