Avatar billede dakine Nybegynder
10. februar 2006 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køre reg-fil silent, når en hvilken som helst bruger logger på.

Jeg vil gerne køre en reg-fil, når en hvilken som helst bruger logger på. Filen skal foretage en ændring under CURRENT_USER.

Filen kan naturligvis bare placeres i Programmer -> Startup, men her bliver man prompted for. "Er du sikker på.... Ja / nej".

Reg-filen skal køres silent.- Altså brugeren skal ikke se noget.
Avatar billede snowball Novice
10. februar 2006 - 10:06 #1
Du kan lave din genvej som følgende:

C:\WINDOWS\REGEDIT.COM /S C:\folder\regfil.reg

Så kommer der godt nok en sort boks op et øjeblik, men ændringen laves uden at brugeren skal sige ja eller nej.
Avatar billede dakine Nybegynder
10. februar 2006 - 10:22 #2
Lyder smukt. Lige det jeg har brug for.
Vender tilbage, når jeg har afprøvet det.
Avatar billede snowball Novice
16. februar 2006 - 23:26 #3
Kunne du bruge det? :)
Avatar billede dakine Nybegynder
21. februar 2006 - 11:35 #4
Om jeg kunne bruge det? I den grad! Det løste lige nøjagtig problemer. :o)
Du har i øvrigt hjulpet mig flere gange, hvilket du skal have mange tak for. Man støder ofte på velkvalificerede svar fra snowball.

Hvis du skal have dine velfortjente point, skal du lige smide et svar.
Avatar billede snowball Novice
21. februar 2006 - 11:59 #5
Det var så lidt :)