Avatar billede wip Nybegynder
09. februar 2006 - 20:30 Der er 1 løsning

Medion Navigator 5 - se vejnavne

Hej - Jeg har lige købt Medion Navigator 5 og install. det på min Mio 168 - virker fint, men på min MioMap, kunne jeg se vejnavne på alle sideveje jeg kørte forbi - hvordan ser jeg dem med min Medion Navigator 5 software. ????

Jeg kunne også indstille andre ting på MioMap, eks. vise hoteller - supermarkeder - osv. hvor finer jeg det på Medion Navigator 5 ???
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. februar 2006 - 22:00 #1
Nu har jeg ikke medions version men navigons.
hvis du går ind i indstillinger, kan du så ikke vælge at ændre til avanceret under brugermodus?

Hvis du kan, så er der under "kortinformationer" vejnavne i 2D.
ligesom Særlige Til-adresser.

Hvis ingen kan hjælpe dig herinde, så vil jeg råde dig til at spørge på Navigon-user.dk, hvor der er en del MIO-brugere, og mon ikke nogle af disse har medions version ?