Avatar billede sirlig Nybegynder
09. februar 2006 - 11:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IM (Instant messaging)

Hej alle!

Har et enekelt spørgsmål vedr. ovenstående. Kan jeg installere det på min mobil? Jeg har en seperat menu ved navn IM og det er til brug af MSN. MEN hvordan sætter jeg det dog op? Den skal bruge noget ID, kode etc. - nogle der er klogere til det end jeg?

/sirlig (med en skidt motorola V3)
Avatar billede henrikgn Nybegynder
09. februar 2006 - 12:48 #1
Dette skal du undersøge hos din teleudbyder. Det er ikke alle, der udbyder det, men CBB gør fx. Du skal i så fald tilmelde det på deres side, så får du ID, kode etc.

Kig mere her: http://www.cbbim.dk/
Avatar billede sirlig Nybegynder
09. februar 2006 - 12:50 #2
Hej henrikgn

Kan du så sige mig om Telia har denne service? (jeg tvivler selv)
Avatar billede henrikgn Nybegynder
09. februar 2006 - 12:50 #3
PS. Der står også en del om det her: www.pcsupport.dk/mobil/messengermobil.html
Avatar billede henrikgn Nybegynder
09. februar 2006 - 12:51 #4
På det andet link jeg skrev, er Telias logo da vist, men jeg ved ikke om de udbyder det.
Avatar billede sirlig Nybegynder
09. februar 2006 - 12:54 #5
Jeg har tilmeldt mig på MSN - og alt det der. Men var nu mere på mobilen det skulle komme, og ikke kun via SMS. Men jeg må tage en snak med telia - igen. Tak for din hjælp alligevel! :-)