Avatar billede lonerangr Nybegynder
09. februar 2006 - 11:34 Der er 1 løsning

Bredbånd prof.

Jeg skal på mandag have oprettet en adsl forbindelse på mit nye job, hvor der skal være forbindelse til et regnskabsprogram via en server andetsteds via fjernskrivebord. Pga for mange kokke der fordærver maden er der sket en dobbeltbestilling. Jeg har selv bestilt en 768/4096 kbit/s med 4 lan ip-adresser. Firmaet der ligger inde med regnskabsprogrammet har bestilt en 512/512 forbindelse.

Endvidere har de bestilt, og her kommer så mit spørgsmål, 1 tdc ubr kanal og 1 uni vpc/vci 0/101. Er der en af jer der kan forklare mig hvad det er, og om det er noget der skal være der for at oprette forbindelse til serveren ?
Avatar billede lonerangr Nybegynder
16. februar 2006 - 10:44 #1
.....