Avatar billede mjekc Nybegynder
08. februar 2006 - 22:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

"Alvorlig fejl under installation"

Jeg har lige prøvet at afinstallere en prøveversion af Nero 7 og får følgende fejlmeddelelse:

Shell Manager: MsiBeginTransaction() Mislykkedes
Et forsøg på at bruge databasen medførte en databasespecifik fejl.
ERROR=57387
ERROR name: CO_E_DBERROR

Hvad betyder det?
(af)installationen kunne ikke gennemføres... hvordan får jeg den gennemført?
Hjælp...
Avatar billede boxer Nybegynder
08. februar 2006 - 22:09 #1
Avatar billede mjekc Nybegynder
08. februar 2006 - 22:39 #2
Jeg har prøvet et par gange nu og genstartet efter hver gang men dethjælper ikke. Kan det være noget andet end selve Nero der skaber problemet?
Avatar billede mjekc Nybegynder
08. februar 2006 - 22:40 #3
Jeg glemte at sige at jeg fik afinstalleret Nero 7 men da jeg ville installere et andet program fik jeg samme besked igen.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. februar 2006 - 22:47 #5
Det er også en mulighed at systemgendanne til et punkt før første installation af nero 7.
Avatar billede boxer Nybegynder
16. februar 2006 - 20:50 #6
Hvordan går det?
Avatar billede mjekc Nybegynder
10. april 2006 - 18:36 #7
Jeg har nu opgivet Nero totalt. Jegs krev en mail til deres support og de kunne ikke engang selv hjælpe, så nu må det være nok. Tak for hjælpen ellers!
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 18:57 #8
Velbekomme.