Avatar billede webmasterdk Praktikant
29. april 2001 - 13:58 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

scripts sektion!

i tidens løb bliver der jo samlet en del scripts her på eksperten, hvad med at alle de scripts bleb samlet i en stor sektion og blev tilbudt til download, sådan så alt afhængigt af omfang betaler man 15, 30 eller point for det
Avatar billede webmasterdk Praktikant
29. april 2001 - 13:58 #1
eller ^60^point
Avatar billede egede Nybegynder
29. april 2001 - 14:06 #2
http://eksperten.i.hasselager.net

ericjacobsen har da lavet et.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. april 2001 - 14:07 #3
--> egnede
nej
Avatar billede egede Nybegynder
29. april 2001 - 14:09 #4
JEg ved godt det kun er med hans egne.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. april 2001 - 14:10 #5
så er det bare mig der er totalt blind
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. april 2001 - 14:12 #6
Har selv foreslået noget lignende, bare hvor man også skulle have point for at oploade  det...
Avatar billede egede Nybegynder
29. april 2001 - 14:12 #7
Havde kun set forsiden:\"På disse sider finder du nogle af de programstumper, jeg har lavet som besvarelser på Eksperten.dk. \"

Men kiggede det lige igennem og nu forstår jeg hvad du mener.
Avatar billede egede Nybegynder
29. april 2001 - 14:13 #8
tommyf -> rigtig god idé
Avatar billede parazite Nybegynder
29. april 2001 - 18:24 #9
*hviskehviske* En fugl synger: De er ved at lave noget i den stil... men ssshhhhh... ;)
Avatar billede egede Nybegynder
29. april 2001 - 19:12 #10
hvad siger du, jeg kan ikke høre det :)
Avatar billede parazite Nybegynder
29. april 2001 - 19:13 #11
Det er nok også det bedste... ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 09:50 #12
Det ville sku da være *lidt* ondsvagt hvis man skulle \"betale\" for at få de scripts der lå der ...
Avatar billede egede Nybegynder
30. april 2001 - 10:02 #13
Man kan da spare en masse tid hvis man lavede nogle overskuelige menuer, og udelukkede alle de spm. der ikke havde ordentlige svar. Det er vel det man \"betaler\" for.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 16:21 #14
Vi er undervejs med et artikel/kildekode system, hvor det er muligt at skrive en artikel/indlæg og vedlægge sources. Det håber jeg imødegår dit ønske.
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. maj 2001 - 20:20 #15
Og hvis man fik points for at \"uploade\" et script ville upload stedet blive oversvømmet at ubrugelige IE-only lamer-scripts. Prøv at kikke på nogen af dem på script.dk.
Men det ville godt nok være rart om man kunne deponere scripts lavet i anledning af et spørgsmål hos eksperten.dk snarere end selv at skulle vedligeholde dem på en server kan måske ikke altid bliver ved med at have plads på.
Her er min liste:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript/

mvh JakobA
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. maj 2001 - 13:26 #16
jakoba:> \"at ubrugelige IE-only lamer-scripts\" .. bare fordi et script ikke virker i NS behøver det vil ikke være et såkaldt \"lamer-script\" ? ALT det JavaScript/DHTML jeg laver (det er ikke så meget, men lidt bliver det da til en gang i mellem) bliver KUN lavet til IE (jeg tester ikke engang i NS ..) og det af den simple grund at jeg ikke gider beskæftige mig med en døende browser.
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. maj 2001 - 19:48 #17
tdaugaard >> IE-only og lamme et to forskellige atributter. Jeg har da også mædt lamme NS-only scripts.

Eller hvad med nedenstående? Det virker godt nok kun i IE, men mon ikke du vil være enig med mig i at det er temmeligt lamt :-))

function click()
{
if (event.button==2)
{
alert(\"Copyright © HVAD DU NU HEDDER 2000\")
}

mvh JakobA
Avatar billede egede Nybegynder
04. maj 2001 - 22:13 #18
Det er en af de værste, så skal man ind i \"vis kilde\" o.s.v. bare for fx at finde et billede.

Det allerværste er dog at man ikke lige kan bruge det hvis der er noget der skal åbnes i et nyt vindue.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. maj 2001 - 23:05 #19
jakoba:> \"ubrugelige IE-only lamer-scripts\" forstår jeg som en sammenhængende \"betingelse\". Havde du skrevet \"ubrugelige IE-only OG lamer-scripts\" var det noget andet .. men stadig kan et IE-only script jo godt være brugbart....

Men jeg er dig fuldt enig i at dit eksempel der er komplet tumpet ;o)
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. september 2002 - 19:56 #20
det kommer der på det nye FOTX -> XpertsXposed... -> Åbner meget snart :D