Avatar billede torbenhawk Praktikant
07. februar 2006 - 23:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word og ftp. funktion?

Hej eksperter

Jeg vil gerne, på min hjemme-pc, redigere/åbne/gemme dokumenter på et ftp-drev vha. Word 2003.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan, men jeg har fået denne fkt. til at virke på min bærbare, som kører win2000, så mit er ikke mit netværket der er problemet.
Min hjemme-pc er en XP pro. Hvad kan der være galt? Jeg får bare afvide at der ikke kan oprettes forbindelse, selv om jeg har "Tilføj/skift FTP-steder" i Word.

Jeg tror selv der er noget i xp der forhindre denne fkt.??

# Hjælp
Avatar billede tjp Mester
07. februar 2006 - 23:18 #1
Du har tilfældigvis ikke en firewall der blokerer?
Avatar billede torbenhawk Praktikant
07. februar 2006 - 23:20 #2
jeg har prøvet at slå den fra! (jeg har kun XP's)
Avatar billede torbenhawk Praktikant
07. februar 2006 - 23:39 #3
Hvad tror du mon så det kan være?
Avatar billede tjp Mester
08. februar 2006 - 00:46 #4
Keine ahnung, og ha, jeg kan nu og her heller ikke komme på ftp fra min søsters pc (win98), tsk tsk. ;-)
Avatar billede torbenhawk Praktikant
08. februar 2006 - 18:10 #5
oki nu har jeg fået det til at virke.
Jeg åbnede bare dokumentet ved at dobbelt klikke ude i web-mappen.
Derefter lukke det igen.
Så ind i Word og åbne vha. "Tilføj/skift FTP-steder".
Så kom xp's firewall med en advarsel, som jeg sagde ok til.

Så... Nu virker det altså.

Vi snakkes...