Avatar billede meho_tarevci Nybegynder
07. februar 2006 - 09:25 Der er 5 kommentarer

globalization, culture og login control

hej eksperter,

jeg er i gang med at programmere en hjemmeside, hvor jeg skal b. la. bruge en login control.

Jeg ved godt at en calender control bliver tilpasset automatisk til det sprog som man selv bruger. Dette gøres ved hjælp af globalization og culture indstillinger.

Men kan man ”oversatte automatisk” andre kontroller såsom login control.
Dvs. jeg vil gerne bruge login control men gider ikke oversætte den til dansk. Kan dette gøres automatisk ved hjælp af globalization  og culture ….
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
07. februar 2006 - 09:48 #1
Ikke umiddelbart.
Så skal du arbejde med ressource filer som bruges til at gemme tekster på forkskellige sprog.
Avatar billede meho_tarevci Nybegynder
07. februar 2006 - 10:01 #2
tak
smid et svar
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
07. februar 2006 - 10:05 #3
svar :)
Avatar billede meho_tarevci Nybegynder
08. marts 2006 - 14:08 #4
.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
08. marts 2006 - 14:34 #5
?