Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. februar 2006 - 23:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange, og hvem er I tilbage

1. Det er kendt, at mindst én af Jer har fået nok og er smuttet.
Hvem er tilbage som CoAdmins lige nu?

2. Har der været nogle reaktioner fra Admin, på frafaldet af Coer' og i så fald hvilke?

3. Hvis der findes en generel holdning blandt Jer, om hvordan I kunne ønske Jer E skulle være,- hvordan er den så?
Avatar billede exp Juniormester
06. februar 2006 - 23:57 #1
Ad 1)
http://www.eksperten.dk/coadmin/list.phtml minus dmcn og fcs

Ad 2)
Det er vist pt. internt :-)

Ad 3)
Det gør der ja, og den har især snowball været god til at synliggøre overfor IDG. Også dette holdes pt. internt.

/mvh
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. februar 2006 - 00:15 #2
Tak for svaret exp. *S*

Håber godt nok snart der kommer andre boller på suppen. ;-)
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2006 - 00:16 #3
Så lidt du :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. februar 2006 - 12:25 #4
Hmm, og ud af de resterende har Roenving åbent meldt ud, at så længe værktøjerne ikke er bedre, vil han ikke bruge ret meget tid på at røgte Coadminjobbet, samt at Snowball har meldt ud at hvis visse krav ikke bliver opfyldt, er han også smuttet(lidt hårdt trukket op).
Det efterlader tre, held og lykke med det venner, det er håbløst, her som i andre situationer er det gadens parlament der vinder.
Avatar billede c-holst Novice
10. februar 2006 - 20:02 #5
jeg ysnes da vi skal benytte os af lejligheden til at rose og støtte nuværnede og forhenværende coadminer for det arbejde de har gjort.

man skal altid huske på, at folk ikke kan udføre bedre arbejde end de får muligheder og redskaber til.

Ser jo også ud til, at de ikke bare er listet ud af bagdøren, så god vind herfra og jeg tror jeg taler på manges vegne
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. februar 2006 - 23:53 #6
c-holst >>
Du har da helt ret. Jeg tror faktisk mere og mere på, at de cø'er vitterligt har forsøgt, men at de lige som os, bare har løbet panden mod en mur.
Så jeg er helt med på din idé om, både at rose og støtte dem, da de jo i bund og grund, har lavet et flot stykke arbejde.

exp >> Er der nyt, som ikke skal holdes internt, i henhold til de spørgsmål jeg stillede herover?
Avatar billede exp Juniormester
11. februar 2006 - 06:52 #7
Ad 2)
Reaktionen fra IDG vil stadig blive holdt internt. Jeg skal ikke udelukke, at der på et tidspunkt kommer en E-nyt, men pt. har der ikke været nogen respons, der er relevant for den brede offentlighed (og dette skal ikke forstås som at jeg taler ned til nogen, bare lige til info ;-)

Ad 3)
Nej, der er en generel holdning blandt os. Vi respekterer 140% de afgåede coadmins beslutning, og håber på, at de vil vende tilbage igen. Deres indsats vil blive savnet!
Desuden vil jeg da lige benytte lejligheden til at vise min støtte til snowballs fantastiske evne til at være vedholdende over for IDG - havde jeg bare selv samme gå-på-mod, ja så... ;-)

Men jeg tror jeg snakker for alle, når jeg siger: Tak for støtten. Vi er valgt af jer, og så længe interessen for eksperten og dens eksistens er til stede hos os, så længe vil vi arbejde for vores fælles interesser. I er muligvis ikke altid enige i vores beslutninger, men jeg vil vove at påstå, at vi arbejder for et fælles mål, og af og til er vi _bare_ nødt til, at træde et skridt længere væk, og tage de upopulære beslutninger :-/
Sådan er jobbet, og det sagde vi alle "Ja tak" til, da vi fik resultatet af afstemningen. Jeg personligt har ihvertfald ikke fortrudt, at jeg satte hak i "Jeg vil gerne vælges som coadmin"-feltet!

Mvh
exp
Avatar billede roenving Novice
11. februar 2006 - 15:05 #8
-- og på trods af min bevidst meget lille aktivitet (der stort set kun omfatter direkte tåbeligheder, jeg støder ind i, i de spørgsmål, som jeg selv bliver opmærksom på !-), har jeg heller ikke fortrudt og vil stadig deltage i dialogen med IDG ...

-- men historien udvikler sig altså lidt for langsomt efter min smag !o]
Avatar billede fcs Novice
13. februar 2006 - 08:27 #9
Hm, jeg får da også lyst til lige at kommentere lidt.

Først og fremmest er det glædeligt at forskellige brugere begynder at få øjnene op for det dilemma og den kamp coadmins har befundet sig i mellem at skulle løse opgaven som coadmin, de værktøjer de har, brugernes behov, samt IDGs fokus på sitet. Derfor vil jeg da også gerne takke for den opbakning til alle coadmins jeg klart fornemmer i dette spørgsmål.

Derudover vil jeg meget gerne kommentere pkt. nr. 2 på victor-1s liste: Nu er jeg jo ikke længere intern, men jeg kan da sige at jeg ingen respons overhoved har hørt. Ikke engang så meget som en mail med at de har modtaget min opsigelse ;o) Jeg forventer på ingen måde aqt blive overøst med lovord og gaver, men bare et enkelt tak for hjælpen og de 1000vis af timer du har brugt på eksperten ville da have været rart.......

Afslutningsvist, vil jeg gerne kommentere Roenvings sidste kommentar: Du skriver at historien udvikler sig for langsomt.... Hvad mener du med udvikler sig? ;o) Der sker jo netop ikke noget.......
Avatar billede fcs Novice
13. februar 2006 - 12:11 #10
P.S.: Nogen der ved hvorfor mit spm. (http://www.eksperten.dk/spm/685120) blev lukket. Jeg har ikke bedt om at det blev lukket og jeg mener da ikke at de kommentarer der kommer berettiger andre til at lukke det? Eftersom det er mig der har oprettet det, bør det vel være mig der også beder om at det bliver lukket når jeg synes at det tager en drejning, hvilket jeg ikke synes at det havde. Nu står jeg med et uafsluttet spørgsmål på min liste og det er da ærgeligt...
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2006 - 12:44 #11
Det samme har jeg fordi nogen nævnede en backliste i min tråd.

Klag til coadmins *G*
Du står stadig som coadmin på E
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2006 - 13:02 #12
backliste = blackliste