Avatar billede daniel24 Nybegynder
06. februar 2006 - 18:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flashfilm skal køre uanset hvornår man er på siden

Jeg har 3 sider. Lad os kalde dem 1.html, 2.html og 3.html. 1.html er den første side man kommer ind på, og derfra er der to links link til 2.html og 3.html

På alle 3 sider skal der køre den samme flashfilm. Så snart man kommer ind på 1.html skal filmen begynde at køre på alle 3 sider. Dvs hvis man klikker på 2.html eller 3.html så ser man ikke nødvendigvis flashfilen fra starten af.

1000 tak for hjælpen

VH

Daniel
Avatar billede flintstone Novice
06. februar 2006 - 18:43 #1
Har do overvejet at lukke dit spørgsmål fra tidligere?????? Ellers er der da ikke nogen som gider at hjælpe.
Avatar billede flintstone Novice
06. februar 2006 - 18:45 #2
Desuden kan du da ikke starte noget på en side som ikke er åben!!!!!!
Avatar billede daniel24 Nybegynder
06. februar 2006 - 18:53 #3
ja undskyld jeg lukker det gamle, det var bare så dårligt formuleret at jeg ville gøre det mere pædagogisk.
Jeg tror nu ikke du har ret i at man ikke kan starte flashfilen uden siden er åben, har hørt det burde kunne lade sig gøre!
Avatar billede flintstone Novice
06. februar 2006 - 20:01 #4
Du kan vel lægge flashen i en topframe og så have dine links i en venstreframe....for eksempel.
Så har du flashen hele tiden selvom du skifter sider.
Avatar billede olebole Juniormester
07. februar 2006 - 12:19 #5
<ole>

Det er et Flash-spørgsmål, da det delvist skal løses indefra swf'en  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede daniel24 Nybegynder
07. februar 2006 - 12:57 #6
Jeg har inden frames på min side og det skal der heller ikke være. Jeg lukker spørgsmålet da jeg har fundet ud af at det ikke er nødvendigt