Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. februar 2006 - 19:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Skifte brugernavn?

Jeg ved at dette har været oppe at vende mange gange, men jeg kan ikke finde et spørgsmål som er nogenlunde up-to-date med dette.

Jeg vil høre hvad andres holdning til skift af brugernavn er. Man kan jo oplyse om tidligere brugernavn i ens "profil".
Så vidt jeg ved er det muligt at skifte brugernavn som PRO medlem?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2006 - 19:12 #1
du kan hvis du er pro

du skal vaere ompmaerksom paa at hvis der i indlaeg i gamle traade naevnes
brugernavne saa kan det godt forvirre lidt hvis der aendres brugernavn

men det er legalt og jeg kan ikke se noget uetisk i det, saa hvis du har en
vaesentlig grund til at ville aendre saa goer det
Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. februar 2006 - 20:06 #2
Synes du det er en dårlig ide. Jeg fornemmer at du mener at det er op til de enkelte personer.

Hvad når pro medlemskab er slut, så går den vel ikke tilbage til det gamle brugernavn?

Kan man, hvis man skifter, opretter en bruger i det gamle brugernavn som man gør inaktiv, for at forhindre andre i at bruge ens gamle brugernavn..?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. februar 2006 - 20:06 #3
Er der noget om at PRO funktionen har nogle problemer lige nu?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2006 - 20:10 #4
jeg synes at der skal vaere en vaesentlig grund

nej - det mener jeg ikke

godt spoergsmaal - det tror jeg at du skal have en coadmin til at vurdere

der er vist en del som burde vaere pro der ikke er det - det bliver nok snart fixet
Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. februar 2006 - 20:14 #5
ok, tak for din vurdering...

Lukker...
Avatar billede hcma Novice
05. februar 2006 - 20:52 #6
pc-help  >>  jeg nar for et par måneder siden skiftet nick fra catbody til hcma_catbody, og det forløb helt uden problemer (har også skrevet det under min profil). Om et stykke tid ændrer jeg det nok igen til "bare" hcma.
Man kan kun ændre nick hvis man er pro-medlem, men det fortsætter så selv om man engang ikke mere er pro-medlem.
Der er nok problemer p.t. med at eksperten.dk ikke får registreret månedens top 100 som pro-medlemmer.  Er slev ikke pro mere på trods af en jan.2006 placering som nr. 35. Har skrevet til dem, men har endnu ikke fået respons.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2006 - 23:21 #7
Jeg havde samme problem med mit pro-medlemskab som hcma_catbody.
Jeg skrev til dem, og fik mail tilbage her kl. 23:05 og problemet er løst.
Avatar billede hcma Novice
06. februar 2006 - 01:21 #8
har lige fået svar tilbage vedr. pro-medlem og er blevet "opgraderet"
06. februar 2006 - 07:42 #9
... det kunne være at jeg ( http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=dr1 ) skulle gøre det samme. Forventede også Pro-Medlemskab efter Januar 2006...

Hvor er det lige at man ser sin placering månedsvis ?
06. februar 2006 - 10:06 #11
Tak - <arlet> -

[Info][Pointstatestik]

Så burde jeg da også være defineret som [Pro-medlem] ? Er som #20 i top100 listen...

http://expfaq.1go.dk/?id=8#exppro ->
"Hver måned bliver de 100 mest aktive brugere tildelt en måneds gratis PRO-medlemskab. ... "

Ska' måske også skrive til  info@eksperten.dk  (som åbenbart mange andre?)  om det ?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. februar 2006 - 10:09 #12
dr1 >> yes, gør det (som hcma_catbody og jeg også har gjort)
Der var ingen problemer i at få rettet fejlen.  c",)

http://www.eksperten.dk/support/?action=support
Avatar billede hcma Novice
06. februar 2006 - 10:22 #13
og så har jeg ændret nick igen.  fra hcma_catbody til "bare"  hcma, hvilket er meget lettere at skrive (dovenskabet længe leve!) Så må jeg bare vente og se om det slår igennem overalt.