Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 18:00 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside pris

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad en hjemmeside som www.uniquefitness.dk ville koste at få lavet hos et firma som lever af at lave hjemmesider ???

Nogen bud ??

Bobbleplast
Avatar billede leif Seniormester
05. februar 2006 - 18:04 #1
Den kan have kostet alt fra 400,- og op efter ! Det er jo afhængig hvilken aftale man har fået lavet sig ! Men en typisk koder tager vel fra 500,- til 1200,- i timen ! Nu koder jeg ikke selv Flash så jeg ved ikke hvor lang tid man ville bruge på det ! Men mange gange prøver jeg personligt at danne mig et overblik over opgaven og giver faste tilbud således at kunden ved hvad han skal betale.
Avatar billede weblex Nybegynder
05. februar 2006 - 18:23 #2
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 18:26 #3
Jeg har nok set den til 61 dollars ,men hvis man skulle have noget tilsvarende lavet er 4000 + moms dyrt eller billigt ???Kun for siden.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. februar 2006 - 18:39 #4
billigt for nogen, dyrt for andre.

Men synes nu 4000 lyder som en forholdsvis billig pris, uden at kende systemet bag, og om der overhovedet er noget system bag.
Avatar billede stone Forsker
05. februar 2006 - 18:41 #5
flash er generelt dyrere at få lavet end almindelige sider - så jeg ville sige at prisen ligger på 5000,- eller lidt mere da alt er i flash.

Nej det er ikke dyrt hvis et firma laver det, det du kunne gøre at kontakte brugere her på eksperten og spørge på et tilbud - det ligger mange gange lavere en hvis det skulle laves ude i byen.

prøv at oprette et spørgsmål i....

http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Grafiske-opgaver/Flash/
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 18:41 #6
Med system mener du om der kommer andre ting som koster oveni ???
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. februar 2006 - 18:47 #7
design er en ting, system er noget andet.

Hvis der nu er bookingkalender, cms etc bag ved systemet stiger prisen jo
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 19:42 #8
Tak for alle svar. Alt kan bruges men det er vist mest fair at den som svarede først så for point.
Leif send lige et svar :-)
Avatar billede leif Seniormester
05. februar 2006 - 19:53 #9
Der er ikke et rigtigt svar på dit spørgsmål derfor mener jeg vi alle skal dele !
Avatar billede cpufan Juniormester
05. februar 2006 - 19:56 #10
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 20:03 #11
Man kan ikke lukke dem når man ikke får et svar som svarer 100 % til hvad man spørger. Men ellers tak for dit lille indslag.
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 20:04 #12
Fint så send alle et svar. Så deler vi op...
Avatar billede cpufan Juniormester
05. februar 2006 - 20:07 #13
nej det kan jeg se......

sorry
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 20:08 #14
Helt i orden cpufan.
Avatar billede cpufan Juniormester
05. februar 2006 - 20:08 #15
http://www.eksperten.dk/spm/673473

bortset fra denne

og så ikke mere spam herfra ;-)
Avatar billede cpufan Juniormester
05. februar 2006 - 20:09 #16
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
05. februar 2006 - 20:10 #17
Er ordnet nu. Så siger jeg sorry for den.. :-)
Avatar billede leif Seniormester
05. februar 2006 - 22:56 #18
Den var vist ikke fair ! Råb lige på så skal jeg lave et fordelings spørgsmål.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. februar 2006 - 23:06 #19
Det behøver du ikke for min skyld :) jeg har point nok til resten af mit liv
Avatar billede stone Forsker
06. februar 2006 - 00:27 #20
næ....behold dem bare )