Avatar billede pillpopper Nybegynder
05. februar 2006 - 11:28 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Problemr med Oprea email

Hej jeg sad igår og skulde til at sende en mail til et auktionshus på som er på nettet via. mit login (alså efter jeg havde logget ind på min konto) for derinde kan man sende en email til deres support for evtu. spørgsmål, og det fik jeg gjort uden problemer.

Men så igår da jeg ville sende en email til dem igen så kom der ligepludselig en boks op med 5 forskellige valgmuligheder om hvilken slags email konto jeg ville sende fra..    Men jeg prøvede at lukke den ned og trykke på ikonet for at sende en email til supporten men det ville den ikke tillade jeg skulde vælge en email og den ville sjovt nok heller ikke tillade mig at gå ind på mig google email-konto for at sende den derfra istden for selvom det så ville tage længere tid at få et tilbage svar da det var vigtigt.

Så jeg valgte "POP" da der ikke var andre der passede, og så ville den kun have mit navn og en kode som jeg skrev og så kom der en side fram som den allerede havde skrevet min samme email adresse som jeg har på google og på akkurat samme måde, hvilket jeg syntes var mistænkelig og jeg ville da ikke have mine tilbage svar på en opera email-konto når jeg har googel's.

Men efter jeg har fået installeret den skide email-konto så kom der pludselig en pisse ireterende grå boks frem i venstre side som jeg ikke kan få væk! - for det er det jeg vil have og så bliver den ved med, uanset hvilken website jeg er på, at bede om den kode jeg indtastede, da jeg skulde skrive mit navn og den kode for, at kunne skrive til det auktions sted på nettet.  Det er en blå lille boks som kommer frem 3 gange selvom jeg skriver den rigtige kode nægter den for det første og så efter 3. tryk på enten cancel, enter eller ok så kommer der denne meddelse frem fra en større grå/blå boks:
Wrong password [Server response:-ERR [AUTH] Username and password not accepted.] og så min mail adresse efterfulgt.

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig med, at få fjernet det Opera mail, for det skide irreterende da den kommer frem hver 3. minut.

M.v.h

pp
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. februar 2006 - 10:04 #1
Er der slet ikke nogen med kenskab til dette.?
Avatar billede cbh159 Nybegynder
08. februar 2006 - 04:39 #2
Som jeg forstår det, ønsker du at slette den e-postopsætning, du har fået foretaget dig i Opera: Vælg Funktioner / Post- og chatkontoer / Marker den, og tryk Slet.

Operas e-postklient tjekke selv for ny post hver x. minut. Dette kan slås fra, hvis det er det blot er det, du ønsker.  Vælg Funktioner / Post- og chatkontoer / Marker den, vælg Rediger / Indkommende, fjerne V i "Tjek for nye medd..."
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. februar 2006 - 07:07 #3
Jeg kan simpelhen ikke se/finde frem til "Vælg funktioner" - nogen steder når jeg åbner op for Opera browseren.

Hvor skal jeg kigge henne.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. februar 2006 - 16:52 #4
Er der en der lige gider at give en hånd med så villedet værre rart:).?

M.v.h

pp
Avatar billede cbh159 Nybegynder
15. februar 2006 - 05:19 #5
Det er ikke "vælg funktioner", men blot "funktioner" :-)

Først skal du frem til oversigten over dine post-kontoer. Det gør du ved at følge disse trin:
http://www.itu.dk/~chr/temp/oms1.png

Dernæst skal du vælge, om du ønsker at slette eller blot redigere den postkonto, du har fået oprette i Opera. Du vælger først kontoen (marker den) og klikker derefter på "slet" eller "rediger":
http://www.itu.dk/~chr/temp/oms2.png

Vælger du "slet", skal du ikke foretage dig mere. Vælger du "rediger", skal du sætte din konto til ikke automatisk at tjekke for ny post:
http://www.itu.dk/~chr/temp/oms3.png

Som jeg forstår dit problem, skal du blot vælge at slette den.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. februar 2006 - 15:52 #6
Tak jeg prøver om jeg kan få det til at virke:-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 14:09 #7
Hej cbh159´´Undskyld mit fraværd men jeg har været udebyens og arbejdet og har derfor ikke haft mulighed for at arbejde på min Pc, men jeg har ikke glemt dine råd:)

Jeg har endlig fået løst dette iretations moment og jeg takker for hjælpen.
Kommer du lige med et svar hvis du vil have point for hjælpen.

Kan du hygge dig;)

M.v.h

pp
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 14:13 #8
Upsss. jeg glemte at sige at efter den Opera email-konto blev lavet så kom der ligepludselig en osse skide irreterene grå boks frem hvor jeg kan trykke på feks. bogmærke - notater - overførelser, samt nogle af de sider som jeg allerede har været p. ( det er ligesom en genvej men den fylder jo en 1/4 af skærmen.

Hvordan får jeg osse den fjernet da den fremkom lige efter installitionen af Opera emailen.?
For den skal osse HELT VÆK.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 14:16 #9
Det har jeg lige fået ordnet selv således jeg har fuldskærm.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
01. marts 2006 - 02:55 #10
ville du have point eller hvad, jeg må jo lige hellere spørge ad INDEN:) jeg en dårlig karma af en der er blevet kælling fornærmet som der tit er her på dette sted desværre, (det føles snart ligesom et sted hvor man bare skal svine folk til og jeg hader dem der ike tør stå ved deres forklaring og især dem der ikke lægger et link således man selv skal finde frem til ideoten - for jegg husker til næste spørgsmål hvem jeg så skal ignorerre og den dag der kommer en form for at ens vistikort/brugernavn automatisk vedlægges og der bliver strammet godt og grundig op på di karma regler så gider jeg sku' godt nok ikke bruge mine penge på at blive pro-medlem, da det karma system er TOTAL til grin.

Men er desværre med til (når jeg ser sådan noget kojon argtige piss.

Så vil de have nogle penge i kasse til driften må admin. også til at stramme e del op for den tale måde der føres her er helt til grin.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
01. marts 2006 - 02:57 #11
Lige for en god ordens skyld så er det IKKE dig jeg hentyder til. Du har  tværdigmod hjulpet mig hvilket jeg sætter pris på og takker og bukker for hjælpen;)

pp
Avatar billede cbh159 Nybegynder
01. marts 2006 - 20:56 #12
Jeg går ikke op i det med point, så behold du dem bare.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
03. marts 2006 - 20:39 #13
Jamen det siger jeg da mange TAK for;)) og for hjælpen!
kan du hygge dig.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
03. marts 2006 - 20:40 #14
Lukket